אין מקום עבודה, משרד או בניין שלא מחפש את הפתרון המושלם לסדר ולניקיון. משרדים וחברות גדולות מודעים היטב לרמת הניקיון והסדר שהיו רוצים שיבוצעו במקום עבודתם. סביבת עבודה לא נקייה, אינה רק מורידה באיכות השירות והעבודה, אלא גם יוצרת רושם לא מכובד אצל הלקוח.
ניקיון משרדי שגרירות

במשרדים דיפלומטיים אנו מדריכים את צוות העובדים לשמור על אמינות ולהתנהל בצורה מקצועית ושירותית ושולחים את אנשי הצוות הותיקים והמקצועיים ביותר שיש לנו. אנו פועלים בתחום כבר שנים רבות ואנו חברה יציבה שניתן לסמוך עליה.
התאמת שירותי הניקיון הטובים ביותר
אנו עורכים פגישה מקדימה עם נציג מהחברה שאחראי על שירותי הניקיון ויחד אנו מתאימים את סוג הניקיון הרצוי, שעות העבודה, כמות הפעמים שבה אנו מגיעים ביום, וכן מציעים אפשרות לעובדי ניקיון שיאיישו את המשרד לכל אורך היום וידאגו באופן שוטף לסדר וניקיון במשרד, כולל- ניקוי שירותים, ריקון פחי אשפה, וניקיון חדרי ישיבות בין פגישה לפגישה.
במידה ולא מתאפשר לאיש צוות קבוע להיות נוכח עקב מחלה או שינויים בלתי צפויים, יתודרך בהתאם איש צוות שיהווה תחליף ראוי לשירות שקיבלתם עד כה ולא יורגש שום שינוי מצדכם. מצבת כוח האדם שלנו גדולה ומגוונת ומאפשרת לנו לטפל בבעיות מסוג זה באופן מיידי ומקצועי.